Tuesday, October 18, 2011

Erwin Koeman is flink genaaid door FC Utrecht. Inmiddels is duidelijk dat Erwin Koeman de club uit Utrecht gaat verlaten. Ik hoop dat hij nog een flinke zak geld meekrijgt!

Erwin Koeman is flink genaaid door FC Utrecht. Inmiddels is duidelijk dat Erwin Koeman de club uit Utrecht gaat verlaten. Ik hoop dat hij nog een flinke zak geld meekrijgt!
„Het spijt mij erg, had andere verwachtingen toen ik 5 maanden geleden bij deze club tekende, maar ik kan mezelf niet langer voor de gek houden,... De werkomstandigheden op trainingscomplex Zoudenbalch waren niet professioneel genoeg. Het contact met staf en spelers was prima, maar ik miste rust, veiligheid en privacy. Alles liep door elkaar heen. Jeugdtrainers zaten in mijn kamer, ik had niet eens een eigen ruimte om rustig met spelers te kunnen praten. Op die manier kan ik niet werken. Van een club met ambities verwacht ik optimale werkomstandigheden, maar die waren er niet.”
Erwin Koeman moest de club weer een beetje op de kaart zetten, nadat Ton du Chatinier was vertrokken. Op het moment dat je als trainer 'ja' zegt tegen een club, moet je ook weten met wie je kunt werken. Het was voor Erwin dan ook erg verrassend en vervelend dat hij bepalende spelers zoals Dries Mertens, Kevin Strootman, Michel Vorm, Ricky van Wolfswinkel en Michael Silberbauer zag vertrekken uit De Galgenwaard.

Eerder dit seizoen kwam de oefenmeester in botsing met de leiding van de club, omdat hij niet op de hoogte was van de transfer van Rodney Sneijder. Koeman accepteerde toen de excuses van Booy en besloot aan te blijven bij FC Utrecht.

0 comments:

Post a Comment

 
//PART 2