Sunday, November 20, 2011

Ik besodemieter jou, jij besodemietert mij. Ik heb lekkere seks met een ander, jij hebt seks met een ander. Beide eventjes blij, maar dan... Ik verdrietig, jij verdrietig.

Ik besodemieter jou, jij besodemietert mij. Ik verdrietig, jij verdrietig.

Dat is een beetje het gevoel dat ik krijg bij Demi Moore (48) en haar man op papier Ashton Kutcher (33). De laatste weken werd wel heel duidelijk dat Ashton Demi heeft bedonderd. En dat Demi daar heel verdrietig over is. Je kunt het aan haar gezicht zien, maar inmiddels is ook duidelijk dat je dat gewoon aan haar hele lijf kunt zien: Daar is gewoon weinig meer van over, ze is zo veel afgevallen.

Vandaag wordt duidelijk dat Demi er zelf ook schuld aan heeft gehad. Zij schijnt een scheve schaats te hebben gereden met een 27 jarige B-acteur. Demi vond hem ontzettend lekker... en hij haar ook!

Ze houdt van jonge mannen, dat is duidelijk. En jonge mannen houden ook van haar.

Maar op deze manier doen deze mensen elkaar heel veel pijn, en de vraag is of de slippertjes dat echt waard zijn.

0 comments:

Post a Comment

 
//PART 2