Wednesday, December 7, 2011

De allermooiste en lekkerste wijven moet je gewoon pakken als je ze pakken kan!

De allermooiste en lekkerste wijven moet je gewoon pakken als je ze pakken kan! Dat is het idee van Tygo Gernandt. Fans kunnen heel mooi zijn. En dan kun je ze gewoon laten staan. Maar ze kunnen ook heel mooi zijn en meer willen. Dan maak je daar gebruik van. Of de mooie dame gebruikt jou. Maar of dat als man erg is....
Als je het maar veilig doet. Een soa heb je zo.

Groupies
Tygo Gernandt is niet bepaald het type acteur dat automatisch 'nee' zegt tegen vrouwen die met hem naar bed willen om zijn bekendheid.

"Daar maak ik dan dankbaar gebruik van. En nee, dat is niet erg", vertelt Tygo in een interview met tijdschrift Viva. "Ik ben weleens wakker geworden met op mijn kussen een briefje met: ‘Dankjewel, gister had ik Chris Zegers’. Dan ben ik niet beledigd. Waarom zou ik? Ik heb een leuke nacht gehad, zij heeft een verhaal voor haar vriendinnen."

En Chris Zegers heeft nu ook wat uit te leggen aan zijn vriendin.

Rob Kamphues
Onze Rob Kamphues is er ook een die het met zijn groupies doet. Groupie Mona-Liza Machado heeft het zelfs voor elkaar gekregen dat ze zwanger van Rob raakte. Niet zo slim van Rob.... Gewoon een rubbertje had heel veel ellende kunnen voorkomen. Nu is zijn dochter de dupe van heel wat geruzie.

0 comments:

Post a Comment

 
//PART 2