Saturday, December 17, 2011

Ik ben helemaal weg van het sexy imago van Jennifer Lopez. Trouw met mij en ik verwen je zo goed mogelijk

Ik ben helemaal weg van het sexy imago van Jennifer Lopez!

En Marc Anthony heeft grote problemen met het sexy imago van zijn aanstaande ex-vrouw Jennifer Lopez. Hij wilde een 'zedige' echtgenote. Ja nu ineens!

Maar toen ie jaren geleden verliefd op haar werd, was dat niet omdat ze van die degelijke kleding droeg. Dat was omdat ze van die spannende, korte en strake jurkjes droeg. Omdat ze een superspannend decollete had. Omdat ze heel zwoel naar hem keek. Dat vond Marc Anthony helemaal geweldig. Maar toen ze eenmaal getrouwd waren mocht het niet meer. Wat flauw!

Ik vind de zwoele blikken, strakke jurken enz helemaal top! Trouw met mij en ik verwen je zo goed mogelijk. Van mij mag je de hele dag in superuitdagende kleding rondlopen en met vragen ogen kijken. Ik ben 30 jaar en heb genoeg energie om jou helemaal uit te putten!

0 comments:

Post a Comment

 
//PART 2