Friday, January 20, 2012

Is 120 man ME niet lichtelijk overdreven om een paar amateurs op te pakken die een flitspaal wilde opblazen?

Is 120 man ME niet lichtelijk overdreven om een paar amateurs op te pakken die een flitspaal wilde opblazen? Ik denk het wel. Die drie broekies uit Voorschoten hebben dan misschien de bedoeling gehad om een flitspaal op te blazen en echt niet om iemand van de EOD te verwonden. Maar zelfs als ze die intentie wel zouden hebben gehad, dan zou 10 man ME al voldoende zijn geweest. 120 man is echt overdreven.

Inmiddels is de complete wijk in Voorschoten afgezet met linten, staan er tig poilitiewagen en een auto van de NOS in de straat. Er zijn 20 huizen ontruimt en de politie heeft 3 verdachten opgepakt die nu worden verhoord. Een van de verdachten zou de afgelopen dagen al hebben gezegd: 'Welke flitspaal zal ik nu eens opblazen'. Laten we wel wezen: Dat is of heel dom, of het is gewoon stoerdoenerij geweest.

0 comments:

Post a Comment

 
//PART 2