Wednesday, January 11, 2012

Joran van der Sloot heeft een Hamer die hem met van alles en nog wat helpt. Als ik een Hamer zou hebben, zou ik Joran van der Sloot helemaal in elkaar meppen!

Joran van der Sloot heeft een Hamer die hem met van alles en nog wat helpt. Als ik een Hamer zou hebben, zou ik Joran van der Sloot helemaal in elkaar meppen!

De Amerikaanse Mary Hamer geeft Joran van der Sloot 'humanitaire' hulp. Dat zei Van der Sloots voormalige advocaat Máximo Altez maandag desgevraagd tegen het ANP. Het is toch supertriest dat iemand die verantwoordelijk is voor de dood van twee jonge vrouwen en die daarnaast ook nog betrokken is bij drugs, gewoon nog wordt geholpen! Die Mary Hamer zou zelf gevangen moeten worden worden. Als ik een hamer zou hebben, zou Joran daar een paar flinke tikken mee krijgen. Dat is de enige hulp die Joran verdient! Ik snap helemaal niet hoe die gek dat telkens weer voor elkaar krijgt.

De hulp die Joran krijgt is heel divers: „Ze stuurt hem toiletartikelen, vitamines en medicijnen”, aldus Altez over de hulp van Hamer aan Van der Sloot. De Nederlander zit vast in een gevangenis in Peru op verdenking van moord.

De Peruaanse advocaat kent Mary Hamer, die uit Miami komt. Hij zegt niet te weten of ze Van der Sloot ook geld stuurt. Hamer kwam een maand geleden in het nieuws als 'de suikertante' van Van der Sloot.

0 comments:

Post a Comment

 
//PART 2